tisdag 26 oktober 2010

It´s feel okey....

Godmorgon eller snart godmiddag:)
Det känns ganska bra att vakna upp idag, troligtvis för jag har något att göra...
Alltså gud vad jag sover länge, jag brukar vara den som hoppar upp ur sängen runt 10 om jag har sovit länge... Men men det e skönt att kunna sova ut iaf när jag har så svårt att somna på kvällarna... Just nu hör jag en Johan ligga och små snarka lite i sängen, haha... Solen skiner så det e perfekt att gå en promenad och handla lite tills det vi ska äta ikväll... Ikväll blir det även Bodystep tillsammans med bästaste Carro:)
Idag kör jag på röda läppar... Ha en toppen dag och njut...
See yaaa...

2 kommentarer:

  1. jag har hört att han inte snarkar,han andas bara högt:Dhahah

    SvaraRadera
  2. Jasså det har du, kan det inte vara mannen själv som skriver detta då:) hahah

    SvaraRadera