söndag 26 september 2010

Vad är det som händer?

Har inte skrivit på ett tag, jag har helt enkelt inte vetat vad eller hur jag skulle skriva?!
Jag bara känner mig helt tom inuti, vet inte vad som sker, känns helt konstigt allting. Gråter för saker som inte är något att gråta för, känner mig ensamast i världen fast jag vet att jag inte borde. Nånting händer inne i den där runda saken som sitter högst upp på kroppen, den tänker inte alls längre. De senaste månaderna så har jag haft så mycket tankar och ideér som fladdrat runt i hjärnan 24 timmar om dygnet. Men nu vad har hänt allt e helt svart, tomt och ihåligt. Vad ska jag tänka på, eller ska jag inte tänka på vad jag ska tänka på över huvudtaget. Det kanske är det som är meningen med detta att jag bara ska släppa allting och varva ner och inte tänka på allt som sker och inte sker, vad vet lilla jag!?
Idag kändes det okej att gå upp ur sängen, jag känner mig inte så ledsen idag och den känslan var nog tack vare Johan. Min fina, fantastiska och älskade Johan som ställer upp jämt, tack vare dig får jag ett skratt när jag är ledsen, tack vare dig får jag ett leende på mina läppar när jag är arg och tack vare dig kan jag känna glädje mitt i det jobbiga! Tack!



Min Johan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar