tisdag 7 september 2010

Sömnrubbningar finns i mitt liv också!!!!!


Vaknade kl 5.30 imorse och va sten pigg, jag visste inte ärligt talat vart jag skulle ta vägen! Jag gick upp en sväng och kolla till lägenheten, vet inte varför? sedan gick jag och tände lampan ute i vardagsrummet, vet inte varför? sen gick jag och la mig igen och blunda men då var det ju för ljust, så det var bara språng marsch upp igen och släcka lampan i vardagsrummet och tillbaka i sängen igen! Men då känner jag ju att jag måste upp på toa, så det blir raka vägen in på toa sedan kryper jag ner i sängen igen och försöker somna men det enda som snurrar i mitt huvud e du måste somna, du måste somna så det var väl ingen idé att försöka ens det var väl det sista man skulle göra den stunden!:( Så här ligger jag kvar i sängen och har fortfarande inte somnat! Jag tror att det e resfeber som börjar krypa sig på så här när det IDAG är 23 dagar kvar tills Jag & Johanna drar iväg till Asien:)Jag håller på att längta ihäl mig!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vilken bra start på dagen :) Bor du stort eftersom du var tvungen att kolla till lägenheten? :)

    Bra och trevlig blogg, Trevlig resa också!

    SvaraRadera