onsdag 15 september 2010

Resan till friheten!

Som många av er redan vet så har jag inte mått så bra under en längre tid. Många tror att jag äntligen är frisk och mår bra eftersom utsidan ser frisk och lycklig ut men tyvärr så betyder inte det att allt står rätt till inombords. Och så är fallet för mig. Jag känner att jag behöver all hjälp jag kan få för att kunna bli helt frisk den här gången, inte bara till det yttre utan också till det inre! Därför avbokar jag min resa och det äventyr som jag längtat så efter, jag lägger det åt sidan tills jag känner att jag kommer att kunna klara av ett sånt här äventyr. Visst är det jätte tråkigt att behöva göra detta men jag tror att det e det enda rätta att göra nu medans insikten fortfarande finns hos mig! 
Så istället för att följa mig under resan till asien så får ni nu följa med mig på min resa till dagen då jag kan säga att jag är helt frisk och fri från min ätstörning, och dagen då jag kommer att känna friheten mellan fingrarna! 
Jag ska hitta den glada Hanna igen!

2 kommentarer:

  1. Hanna, jag tycker du gör helt rätt i att stanna hemma och försök bli bättre istället. Ta hand om dig själv Hanna och ha det toppen. :) Kram Jenny Magnell

    SvaraRadera
  2. Du har mycket smarta värderingar Hanna, så du kommer att klara de här! / Anna O

    SvaraRadera