tisdag 21 september 2010

En ny dag och nya möjligheter!

Hej hopp:)
Igår blev det en heldag med mys här i malmö, det duggregna hela dagen så jag kände inte för att göra nånting. Det enda jag var ut igår var när jag gick till affären för att inhandla lite mat till min goa pasta sallad och min browniekaka med banan och coco pops, yummie! Frida gjorde mig så himla fin igår kväll, hon försökte sig på att få den fula ankungen till den fina:)Och ni får avgöra själva om ni tyckte hon lyckades eller inte?
Idag är det toppen väder för lite shopping, himlen är blå och den runda stora saken på himlen skiner:)

Fridas sminkning


2 kommentarer:

  1. Lyckades! :) Dock har du ju faktiskt aldrig varit en ful ankunge. :)
    Kram Jenny M

    SvaraRadera
  2. Gud vad go du e Jenny, hur känns det när du snart ska ut oh resa?
    Pussar till dig!

    SvaraRadera