måndag 6 september 2010

Äntligen!!!

Nikon L110
Nu är denna kamera äntligen på väg hem till mig, jag fick nog och orkade inte vänta tills idag när jag och Linnea ska åka till borlänge eftersom det kanske inte finns någon på lager. Orkar ju inte bli irritated wome idag igen!
En sjuk grej som dom sa när jag var in på en butik i borlänge när jag & johan var upp och skulle köpa kameran för nån dag sen så sa killen att den finns tyvärr inte i lager men det kommer in 1 på Måndag, men då måste du betala och göra klart allt och sedan komma hit och hämta den här också!Alltså för det första så trodde ju jag att jag skulle få kameran med mig hem den dagen vi var upp, och för det andra så säger han att jag måste betala och fixa klart allt fast jag inte sett den och droppen var när han säger att han inte heller kan skicka den hem till mig utan jag ska komma och hämta den, det e ju helt stört! Så nu handlade inte vrong Hanna kameran där utan den blev billigare på nätet plus att den kommer hem till mig, haha! 
Ja nu ska jag inte sitta här och babbla massa skit, sorry!
Ha en toppen dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar