onsdag 8 september 2010

22 Dagar kvar tills äventyret börjar!

Jag & Linda i Thailand
Ja idag är det endast 22 dagar kvar tills vi åker, ska bli så himla skönt att komma iväg snart, man går ju bara och längtar hela dagarna! Nu har jag även börjat att packa, känns lite konstigt att packa inför 4 månaders semester? hur gör man? Hur får du ner kläder och grejer för 4 månader i en 50L ryggsäck? Fast vi har sagt att vi ska försöka ha med oss så lite som möjligt men då blir det ju svårt att sålla ut vad man vill ha av hela sommargarderoben, Problem hur man än gör! Och idag så vaknade jag och kände mig lite dålig, gick upp och tog febern och visade sig att jag hade 39 grader, inte konstigt att jag inte kände mig så pigg! så nu ligger jag under 2 täcken och fyser ihjäl varvat med att jag svettas ihjäl och tycker synd om mig själv förstås.
Ska försöka sova ett tag och se om det känns lite bättre!
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar