fredag 10 september 2010

20 Dagar kvar!

Jag och Johanna i somras:)
Nu har det redan gått två dagar till och idag är det bara ynka 20 dagar kvar tills vi åker! Jag längtar verkligen ihjäl mig medans jag samtidigt är super duper nervös! Jag har aldrig varit borta så här länge från Joey, min familj osv så jag vet ju inte direkt hur jag kommer att känna efter en månad!? Men jag och Johanna kommer att få det så grymt roligt med nya upplevelser efter vägen, och det känns som att det är rätt tid att göra en sådan här resa nu! Men en sak jag har lite panik över är dykarcertifikatet, jag tror att en haj kommer att äta upp mig eller att någon kommer att förstöra min luftslang till tuben eller att jag inte kommer ner mer än två meter så får man sån där dykarsjuka, men vad vet lilla jag? Bara väldigt nervös helt enkelt!
Ha en toppen dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar